مواد آزمایشگاهی سیگما

مواد آزمایشگاهی سیگما

مواد آزمایشگاهی سیگما sigma aldrida

نمایندگی فروش محصولات سیگما در ایران

شرکت سیگما آلدریچ شرکتی آمریکایی است که در زمینه علوم زیستی فعالیت می کند و دارای 9600 پرسنل می باشد. این شرکت دارای محصولات بیوشیمایی، محصولات شیمیایی آلی، کیت ها، بیوتکنولوژی و دارویی است که در داروسازی همواره در عرضه تشخیص و تولید متد و علوم جدید دارویی تلاش کرده و ابتکارات زیادی را به ارمغان آورده است. این شرکت دارای مشتریان زیادی از جمله دانشمندان، کارشناسان شرکت های مختلف، بیمارستان ها و صنایع است که در 35 کشور دنیا دارای نمایندگی و در حال عرضه محصولات خود می باشد.

این شرکت شیمیایی به وسیله دو شرکت سیگما و آلدریچ در سال 1975 میلادی ادغام و تاسیس گردید و دارای 100 هزار محصول مختلف شیمیایی می باشد.

در کشور ایران نیز شرکت سیگما آلدریچ دارای نمایندگی های اصلی است که در زمینه واردات و فروش مواد آزمایشگاهی و شیمیایی سیگما آلدریچ چندین سال است که فعالیت می کنند و دارای تجارب فراوانی هستند. این شرکت ها با بهره گیری از منبع هایی مطمئن همواره آماده پاسخگوی به سوالات و نیاز های مشتریان عزیز هستند.

نمایندگی های سیگما آلدریچ در ایران دارای مزیت های زیر می باشند:

  • شما می توانید هر محصولی که نیاز مند هستید را به صورت آنلاین استعلام بگیرید، آنها 24 ساعته در شبانه روز از طریق کانال های ارتباطی خود آماده پاسخگوی به سوالات شما مشتریان عزیز می باشند.
  • دارای گارانتی بازگشت وجه هستند و در صوت بروز هر گونه مشکلی در ارائه خدمات و محصولات می توانید از گارانتی خود استفاده کنید و محصول خود را عودت دهید.
  • این نمایندگی ها تلاش می کنند که در کوتاه ترین زمان ممکن محصولات مورد نیاز مشتریان را در اختیارشان قرار دهند.
  • محصولات ارائه شده از نمایندگی های اصلی سیگما آلدریچ از مناسب ترین قیمت ممکن در بازار برخوردار می باشند.

مواد آزمایشگاهی سیگما

ثبت سفارش واردات شرکت سیگما آلدریچ

سایت شرکت سیگما آلدریچ وب سایتی مطمئن و شناخته شده است که در عرضه تهیه و فروش مواد شیمیایی مختلف آزمایشگاهی، خدمات، مشاوره های فنی و تخصصی در رابطه با مواد و تجهیزات مورد نیاز صنعت های مختلف خدماتی را ارائه می دهد. شرکت سیگما آلدریچ در کشور های مختلف نمایندگی های فعالی دارد و حتی در کشور ما ایران هم نمایندگی سایت این شرکت معتبر در حال فعالیت می باشد.

برای خرید انواع مواد شیمیایی، آزمایشگاهی و ابزار و لوازم مورد نیاز آنها می توانید با این نمایندگی های معتبر ارتباط برقرار کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

در سایت شرکت سیگما آلدریچ که به صورت آنلاین در حال فعالیت می باشد با جستجوی آن در گوگل می توانید به صفحه اصلی آن دسترسی پیدا کنید که دارای بخش های مختلفی است. در بخش بالای این سایت محصولات، خدمات و فعالیت هایی که شرکت انجام می دهد دسته بندی شده اند و به صورت زیر مجموعه هایی قابل دسترسی هستند. مثلا در شرکت سیگما آلدریچ 500 عدد خدمات مختلف در حوزه های گوناگون و 200 هزار محصول مختلف قابل ارائه به مشتریان می باشند.

در این سایت هر مشتری می تواند برای خود یک اکانت با نام کاربری مخصوص ایجاد کند و به این ترتیب اقدام به ثبت سفارشات خود نماید. در بخش دیگر آن محصولات و مواد شیمیایی مختلفی که در این شرکت وجود دارند را می توانید رویت کنید، دارای دسته بندی های متنوعی می باشند و شامل مواد شیمیایی، مواد زیست شناسی، علوم مربوط به مواد و غیره می باشند. مشتریان می توانند جهت دسترسی به هر بخش و گرفتن مشاوره در موارد مختلف با کارشناسان این سایت ارتباط برقرار کنند.

نمایندگی سیگما آلدیچ در تهران

اگر شرکتی قصد ثبت سفارش داشته باشد می تواند با ورود به حساب کاربری خود مواد شیمیایی و آزمایشگاهی مورد نظرش را ثبت کرده و سپس شیوه حمل و نقل و ارسال کالای خود را تعیین کند. سپس به صورت قانونی و با پرداخت وجه مورد نظر کالای خود را دریافت نماید. این کالا نیز با گذشت زمان مشخصی به دست خریدار می رسد. این مدت مشخص حدودا یک الی دو ماه می باشد و به دلیل تحریم ها و مشکلاتی که در زمینه واردات محصولات سیگما در ایران وجود دارد مشتریان عزیز می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن از طریق ثبت سفارشات خود در نمایندگی سیگما آلدریچ در تهران اقدام به ثبت و دریافت سفارشات خود نمایند.

نحوه خرید مواد شیمیایی سیگما آلدریچ

شرکت سیگما الدریچ که از شرکتهای زیر مجموعه ای شرکت مرک المان می باشد محصولات شیمیایی خود را به مناطقی هم چون آمریکا، اروپا، آسیا، کانادا و سایر مناطق بزرگ دنیا ارسال می کند.

چون شرکت سیگما آلدریچ دارای محصولات متنوعی زیادی می باشد، بنابراین نگهداری از آن ها کار چندان راحتی نمی باشد و بر حسب هر میزان سفارشی که مشتریان داشته باشند این محصولات تهیه و خرید و فروش  می شوند.

شما می تواند به صورت آانلاین اقدام به خرید محصولات مورد نظر خود کنید. برخی از محصولات به دلیل نوع و کاربردی که دارند استفاده از آن ها در صنایع مختلف متداول تر است، ولی اگر مواد آزمایشگاهی نیاز داشته باشید که در لیست محصولات نمایندگی وجود نداشته باشد می توانید با کارشناسان آن ها در میان بگذارید و سفارش خود را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنید.

در ابتدا سفارش خود را ثبت می کنید و قیمت آن اگر در لیست محصولات نمایندگی وجود داشته باشد به مشتری اعلام می شود، اگر هم وجود نداشته باشند با هماهنگی خود مشتری در لیست کالاهای وارداتی ثبت می شود و در نوبت خرید قرار می گیرد.

مواد شیمیایی سیگما آلدریچ در چه صنایعی کاربرد دارند؟

کاربرد مواد و محصولات شیمیایی شرکت سیگما آلدریچ و کیت های شیمیایی را می توان به دسته های زیر تقسیم کرد:

  • تخقیقات علمی و ژنتیکی
  • تحقیقات بیوتکنولوژی
  • تحقیقات توسعه دارویی
  • تشخیص دادن نوع بیماری
  • در تولید مواد دارویی مواد سیگما آلدریچ نقش کلیدی دارند.

از مواد آزمایشگاهی سیگما آلدریچ هم در شرکتهای علوم زیستی، دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی و بیمارستان ها و صنعت های مختلفی استفاده می شود.

مواد آزمایشگاهی سیگما

مواد آزمایشگاهی سیگما

در رشته های مختلف دانشگاهی هم چون علوم زیست شناسی، شیمی، میکروبیولوژی، بهداشت محیط، محیط زیست، پزسکی، دارو سازی و سایرعلوم واحد هایی وجود دارند که از مواد آزمایشگاهی در آزمایشگاه ها استفاده می کنند و مسئولان آزمایشگاه ها وظیفه دارند که مواد آزمایشگاهی مورد نیاز آن ها را تامین کنند.

در کارخانه ها قبل از اینکه محصولی در حجم زیادی تولید شود باید در آزمایشگاه های مختلفی ارزیابی شود، بنابراین برای اینکه بتوانند به نتایج اولیه درستی در مورد کیفیت تولیدات خود پی ببرند به مواد شیمیایی برای آزمایشات خود نیازمند، در این راستا می توانند از مواد شیمیایی و آزمایشگاهی سیگما آلدریچ بهره مند شوند.

دو شرکت سیگما و آلدریچ سال های زیادی به صورت جداگانه در زمینه فروش مواد آزمایشگاهی و شیمیایی فعالیت می نمودند و جزء درخشنده ترین و به نام ترین شرکت ها در زمینه فروش مواد آزمایشگاهی به شمار می رفتند. اما در نهایت، در سال 1975 با یکدیگر تلفیق شدند و با نام سیگما -آلدریچ به تولید و تجارت خود ادامه دادند.

شرکت بین المللی سیگما -آلدریچ در سال 2014 به عنوان یک شرکت چند ملیتی با بیش از 9700 کارمند و پشرفته ترین فناوری ها در زمینه تولید و توزیع محصولات شیمیایی، بیوشیمیایی و کیت های آزمایشگاهی شناخته شد. همچنین این شرکت در زمینه بیوتوکنوژیکی، توسعه دارویی، تشخیص بیماری ها و عنصری کلیدی در تکونولوژی های پیشرفته فعالیت می کند.

شرکت سیگما- آلدریچ در سال 2015 توسط شرکت آلمانی مرک خریداری شد و به یکی از شرکت های فرعی مرک تبدیل شد. امروزه به عنوان بخش از شرکت مرک آلمان فعالیت های زیستی خود را انجام می دهد. در حال حاضر، این دو شرکت به همراه هم بیش از 300000  محصول در 65 سایت مختلف که 35 درصد در آمریکا، 43 درصد در اروپا و 24 درصد در کانادا، آسیا، اقیانوسیه و آمریکای لاتین تولید می کنند و به بیش از 50 هزار کارمند در 67 کشور دنیا مجهز هستند.

فروش مواد آزمایشگاهی سیگما

در حال حاضر شرکت های سیگما و مرک در حال فروش مواد آزمایشگاهی سیگما بوده و جزء بهترین و برترین تولید کنندگان مواد آزمایشگاهی و شیمیایی در سطح جهان به شمار می روند. مواد صنعتی با مواد شیمیایی و مواد ازمایشگاهی از نظر فرمول شیمیایی و مواد تشکیل دهنده فرق دارند. تفاوت آن ها در میزان خلوص است. مشتریان اصلی شرکت سیگما – آلدریچ دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و موسسات پژوهشی آموزشی است که در آزمایشگاه های خود در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا به مواد آزمایشگاهی نیاز دارند.

نمایندگی ها و شرکت های اینترنتی زیادی در ایران آماده ارائه خدمات به مشتریان خود در حوزه فروش مواد شیمیایی با گریدهای آزمایشگاهی و همچنین صنعتی با برند شرکت سیگما هستند. یکی از مزیت های فروش مواد آزمایشگاهی سیگما به صورت آنلاین پاسخگویی شبانه روزی می باشد و شما می توانید در 24 ساعت روز استعلام قیمت انجام دهید. بنابراین برای فروش محصولات سیگما در ایران، با توجه به تحریم هایی که توسط آمریکا برای کشور ایران صورت گرفته است، تنها می توان با اخذ نمایندگی معتبر سیگما به صورت قانونی از شرکت آلمانی سیگما الدریچ اقدام به فروش محصولات این شرکت بنمائید.

شرکت های زیر مجموعه سیگما- آلدریچ

  • آلدریچ : آلدریچ یک شرکت در زمینه تامین مواد آزمایشگاهی و تحقیقاتی است. این شرکت مواد آزمایشگاهی ارگانیک و غیر آلی، معرف ها، ایزوتوپ ها و مواد شیمیایی پیشرفته را به منظور سنتز مواد آزمایشگاهی، شیمیایی و داروئی، علوم مواد فراهم می کند.
  • سیگما : اصلی ترین تولید کننده مواد بیو شیمیایی همانند: آنتی بیوتیک ها، بافرها، انزیم ها، هماتولوژی، بافت شناسی، نوکلئوتید ها، پروتئین ها، پپتیدها، اسید آمینه و سایر مشتقات سیگما- آلدریچ می باشد.
  • سیگما- RBI : این شرکت تولید کننده مواد تخصصی برای استفاده در سیگنالینگ سلولی و عصب شناسی می باشد. از محصولات شرکت سیگما- RBI می توان به موارد زیر اشاره کرد: معرف های بیوشیمی استاندارد، لیگاندها جهت گیرنده ها و کانال های یونیزه، مهار کننده آنیزم ها، آنتی بادی مخصوص فسفریک، آنزیم های انتقال سیگنال و کیت های سیگنالینگ سلولی.
  • شرکت ایزوتک (ISOTEC ): این شرکت محصولات ایزوتوپیک جهت تعیین ساختار پروتئین، سنتز پپتیدها، پروتئومیک ها، پژوهش های متابولیکی، تصویربرداری رزونانس مغناطیسی و مغناطیسی هسته تولید می کند.
  • Riedel- de Haen : شرکت Riedel- de Haen تولید کننده محصولات کروماتوگرافی سیگما- آلدریچ می باشد. این شرکت در زمینه تولید ستون های کروماتوگرافی در صنعت داروسازی، بیوتکنولوژی، آزمایشگاه های پزشکی و شیمیایی فعالیت می کند.
  • SAFC (Sigma- Aldrich Fine chemical): شرکت SAFC در زمینه تولید مواد آزمایشگاهی، دارویی و کشت سلول فعال است. در این شرکت مواد آزمایشگاهی زیر به فروش می رسد: الیکونوکلئوتیدها DNA/RNA ، پروب siRNA، LNA، پپتید های ایزوتوپیک و کتابخانه پپتید.
  • کاربلاوب ها Carbolabs: کاربلاوب ها مواد شیمیایی و آزمایشگاهی را از طریق واکنش های فسژن سیگما الدریچ تولید می کنند.

مواد آزمایشگاهی سیگما

مواد شیمیایی- آزمایشگاهی و کاربرد آن ها

در محیط های آزمایشگاهی، مهمترین و اصلی ترین موادی که جهت تحلیل و تجزیه و انالیز با استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی، مورد استفاده قرار می گیرد مواد شیمیایی و آزمایشگاهی است. مواد آزمایشگاهی با توجه به نوع و کاربردشان به دو دسته معدنی و آلی با درجه خلوص و گرید متفاوت تقسیم می شوند که معمولا روی بسته بندی و کنار نام اصلی مشخص می شود.

مواد شیمیایی و آزمایشگاهی به دلیل ترکیب شیمیایی متفاوت مصارف و کاربردهای مختلفی دارند که در زیر به آن ها اشاره می شود:

  • صنایع پتروشیمی
  • آزمایشگاه ها
  • علوم آزمایشگاهی مثل ژنتیک، انگل شناسی و کالبدشناسی و …
  • صنعت داروسازی
  • علوم پزشکی
  • صنعت غذایی
  • گیاه شناسی
  • صنعت رنگ و رزین
  • صنعت سرامیک و کاشی
  • تولید سرم و واکسن
  • منابع طبیعی و محیط زیست
  • آب و فاضلاب
  • آب کاری فلزات
  • صنعت آرایشی- بهداشتی

در این قسمت میخواهیم توضیح مختصری درباره کاربرد مواد آزمایشگاهی سیگما در برخی از صنایع بالا بدهیم:

  • کاربرد مواد آزمایشگاهی سیگما در صنعت غذایی: در صنعت غذایی، دارویی و آشامیدنی استفاده از مواد آزمایشگاهی سیگما بسیار متداول است. برای موفقیت در صنعت غذایی لازم است بازها و اسیدها به درستی استفاده شوند تا بتوان ضایعات خوراکی و غذایی را کنترل کرده و درصد بهره وری را بالا برد. استفاده از مواد ازمایشگاهی سیگما در فرایند تخمیر، اکسیداسیون، تولید و شست وشو بسیار متداول است. از جمله مواد شیمیایی شرکت سیگما که در این صنعت استفاده می شود: اسید استیک، اسید کلریدریک، هیدروکلریک اسید و اسیدهای چرب آمینه است.
  • کاربرد مواد آزمایشگاهی سیگما در صنعت آرایشی بهداشتی: استفاده از محصولات بهداشتی و آرایشی در سطح جهان بسیار رایج است. اجزای تشکیل دهنده آن ها آب، نگه دارنده ها، مرطوب کننده ها، امولسیفایر، تغلیظ کننده ها، اسانس و پایدار کننده ها هستند. عمر مفید محصولات آرایشی و بهداشتی رابطه مستقیمی با مواد آزمایشگاهی استفاده شده در آن دارد. مواد آزمایشگاهی شرکت سیگما که در تولید آن ها استفاده شده می توان به: بنزیل الکلف پتاسیم ستیل سولفاتف ستیل الکل، اسید استئاریک و … اشاره کرد.
  • کاربرد مواد آزمایشگاهی سیگما در صنعت کشاورزی: با افزایش جمعیت، کاهش منابع محصولات کشاورزی، کمبود آب، جنگ ها و آفت های طبیعی موجب توجه ویژه به این صنعت برای حفظ مواد غذایی شده است. با استفاده از مواد شیمیایی تولید کود های شیمیایی و سموم آفت کش رواج یافته تا به حفظ گیاهان و تولید مواد غذایی بیشتر کمک کند. مواد آزمایشگاهی شرکت سیگما که در این صنعت استفاده می شود اسید سولفوریک برای تولید کودهای شیمیایی است.
  • کاربرد مواد آزمایشگاهی سیگما در آزمایشگاه های طبی: مهمترین ابزار در آزمایشگاه های طبی مواد شیمیایی آزمایشگاهی است. مراکز تحقیقاتی، صنایع داروسازی، آزمایشگاه های تخصص و دانشگاه ها مراکزی هستند که از خرید مواد آزمایشگاهی جهت توسعه تحقیقات خود استفاده می کنند مانند مواد آزمایشگاهی قارچ شناسی، کالبد شکافی، علوم ژنتیک و انگل شناسی و غیره.
  • کاربرد مواد آزمایشگاهی سیگما در دانشگاه ها: محدوده وسیعی از مواد آزمایشگاهی تخصصی و مواد آزمایشگاهی عمومی در این مراکز استفاده می شود که به شرح زیر می باشد:
  • حلال ها و اسیدها با خلوص بالا
  • محلول های حجمی
  • مواد آزمایشگاهی بیوشیمی
  • استانداردهای مواد ازمایشگاهی HPLC
  • معرف ها
  • بافرهای آزمایشگاهی
  • محیط های کشت میکروبی
  • مواد آزمایشگاهی فود گرید FCC، FG

گریدهای مواد شیمیایی با توجه به در صد خلوص

 

  • گرید آزمایشگاهی: درصد خلوص بالای 97 درصد
  • گرید عمومی: درجه خلوص بالای 95 درصد
  • گرید صنعتی : درجه خلوص بالای 90 درصد
  • گرید تحلیلی: درجه خلوص بالای 99 درصد

قیمت مواد آزمایشگاهی سیگما

 

قیمت مواد آزمایشگاهی شرکت سیگما، گارانتی محصولات و زمان ارسال، موجودی ماده شیمیایی یا کیت های آزمایشگاهی مورد نظر در ایران، را می توان با مراجعه به نمایندگی های معتبر این شرکت در ایران مورد بررسی قرار داد و استعلام قیمت گرفت.

معرفی تعدادی ازمحصولات تولید شده توسط شرکت سیگما

  • اسپرمین تترا هیدرو کلراید( 306672): در دمای اتاق به شکل پودر یا کریستال است و در رسوب DNA از بافرهای آبی کم نمک استفاده می شود.
  • مرکاپتو اتانول BME (60242): یک ترکیب تیول است که به عنوان کاهش دهنده در واکنش های آلی، مهار اکسیداسیون ترکیبات بیولوژیکی در محلول، کاهش پیوندهای دی سولفید قبل از الکتروفورز ژل پلی آکریل آمید استفاده می شود.
  • منیزیم سولفات (7487889): این نمک به عنوان خشک کننده عصاره مواد آلی استفاده می شود. زیرا دارای خاصیت مهار کننده انقباض ها می باشد. همچنین خاصیت درد در عمل جراحی و بعد از عمل دارد. برای جلوگیری از اکلامپسی و حذف آب از حلال های آبی با جدا کردن فاز نمک استفاده می شود.
  • کربنات سدیم ( 497198): سودا یا کربنات سدیوم یک نمک سفید رنگ است که با الکترولیز سنتز می شود. محلول آبی این نمک قادر به جذب دی اکسید کربن است و تبدیل لجن به سوخت مایع دارد. به عنوان کاهش دخنده در ورق های گرافن نیز استفاده می شود.
  • هیدرید سدیم (7646697): یک فلز قلیایی که به عنوان پایه قوی اما قابل اشتعال در سنتز مواد آلی استفاده می شود. در صورت اتصال به C60 به ماده ابررسانا  4C60تبدیل می شود.
  • نیترو بنزآلدهید (555168): ترکیبی اروماتیک آلی می باشد و حاوی گروه نیترو جایگزین آلدهید است که در تهیه الکل ها و ارگانیسم های تری پپتید مورد استفاده قرار می گیرد.
  • سدیم بی سولفیت (243973): دارای طبیعت اسیدی بوده و تجزیه آن موجب تولید دی اکسید گوگرد می شود.
  • آلومینیوم کلراید (7446700): از کلر زنی آلومینیوم مایع به دست می آید. در حالت بی آب کاتالیزور مناسبی در شیمی آلی در واکنش های فریدل و صنایع دستی استفاده می شود.
  • 1- نفتول (90153): یک متابولیت از کارباریل و نفتالن است که در اثر واکنش خود به خود اپوکسید نفتالن ایجاد می شود. شکل آن جامد و سفید رنگ است. در حشره کش ها و بعضی از داروها استفاده می شود.
  • اکسید سدیوم (1313593): یک اکسید قلیایی قوی است و به عنوان شار فعال در لعاب های سرامیکی و پیش ماده در فیلم های پلیمری در اصلاح پلاسما برای آنالیزهای ضد میکروبی کاربرد دارد.

شرکت sigma و مواد آزمایشگاهی سیگما

در ابتدا باید به تاسیس شرکت سیگما بپردازیم. این شرکت در سال 1951 در کشور ایالات متحده آمریکا به تولید مواد آزمایشگاهی سیگما sigma و شیمیایی مانند: بیو شیمی، آنتی بیوتیک ها، بافرها، کربوهیدرات ها، آنزیم ها، هماتولوژی، بافت شناسی، پروتئین ها، پیتیدها، اسیدهای آمینه و مشتقات آن ها است. پس از گذشت سال های شرکت سیگما sigma تصمیم گرفت تا کمپانی خود را با شرکت آلدریچ ادغام نماید. شایان ذکر است بدانید که شرکت آلدریچ نیز به تولید مواد شیمیایی و آزمایشگاهی شامل: مواد شیمیایی ارگانیک و غیر ارگانیک، معرف ها، شیمی دارویی، مواد پیشرفته ایزوتوپ های پایدار برای سنتز شیمیایی و علم مواد در کشور آمریکا در سال 1951 پرداخته است.

در نهایت این دو شرکت در سال 1975 با هم ادغام شدند و به عنوان یک شرکت واحد تولید کننده مواد شیمیایی و آزمایشگاهی به نام سیگما آلدریچ Sigma-Aldrich به فعالیت های خود ادامه دادند. در سال 2001 میلادی شرکت سیگما آلدریچ به تولید بیش از 000/100 هزار محصول شیمیایی و حدود 000/30 هزار تجهیزات آزمایشگاهی پرداخت که 35 درصد در آمریکا، 43 درصد اروپا و 24 درصد در کانادا، آسیا، اقیانوسیه و آمریکا لاتین عرضه بازار کرد.

 

مواد آزمایشگاهی سیگما sigma aldrida

خرید مواد آزمایشگاهی سیگما Sigma Aldridch

برای اینکه بتوانید برای نیاز آزمایشگاه خود مواد شیمیایی و آزمایشگاهی این شرکت را از نمایندگی های معتبر آن خریداری کنید، باید با مفاهیم گوناگونی مانند گرید مواد آزمایشگاهی، کاتالوگ نامبر مواد شیمیایی، کد شناسایی مواد آزمایشگاهی و مواد شیمیایی آشنا باشید و یا اطلاعاتی در این زمینه ها کسب نمایید. این اطلاعات به شما کمک می کند تا مواد شیمیایی مورد نظر و همچنین مواد آزمایشگاهی خود را به درستی خریداری نمایید. همچنین لازم به ذکر است بدانید که کاتالوگ نامبر مواد بر روی بسته بندی های آن ها نوشته می شود و یک عدد منحصر به فرد است. این عدد نشان دهنده اصالت کالا نیز است. همچنین از این عدد می توانید اطلاعاتی مانند شکل و ظاهر ساختاری ماده شیمایی و آزمایشگاهی، فرمول شیمیایی آن، نام های مختلف مواد شیمیایی و غیره را دریافت کنید.

در ایجاد و طراحی این کدهای و شماره ها قانون و روش خاص را پیروی نمی کنند، بلکه هر برند و شرکت سیاست خاص به خود را در نظر می گیرد. همچنین شرکت سیگما sigma در تولید مواد آزمایشگاهی Sigma Aldridch کدهای منحصر به فردی را طراحی نموده است و می تواند یک ترکیب شامل اعداد و حروف نیز باشد. دانستن این اطلاعات کمک شایانی به محققین و دانشمندان به منظور صرفه جویی در وقت و هزینه می کند. همچنین در خرید مواد آزمایشگاهی سیگما Sigma Aldridch، شماره رجیستری نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

همچنین شرکت سیگما یک برگه SDS کنار محصولات به خریداران ارائه می دهد که در آن اطلاعاتی در رابطه با خطرات محصول و توصیه های لازم به استفاده کنندگان می شود.

سخن پایانی

انواع مواد آزمایشگاهی و شیمیایی، همچنین انواع تجهیزات آزمایشگاهی را می توانید از تمامی نمایندگی های کمپانی سیگما خریداری کنید. کشور ایران نیز یکی از 40 نمایندگی معتبر این کمپانی است. برای خرید و تهیه مواد آزمایشگاهی سیگما Sigma Aldridch می توانید با شماره های درج شده در سایت سما تجهیز تماس بگیرید و  استعلام قیمت بگیرید.

مواد آزمایشگاهی سیگما sigma aldrida

  • 448869 Chitosan   Aldrich 50 GR
  • 363073 Poly(vinyl alcohol)   Aldrich 25 GR
  • W201502 Sodium alginate   Sigma-Aldrich SAMPLE
  • 683124-5gr Palladium(II) acetate   Aldrich 5 Gr
  • 344648 Triethylamine trihydrofluoride   Aldrich 100 GR
  • 442305 Bis(ethylenediamine) copper(II) hydroxide solution   Aldrich 1L
  • A6756-50gr Sodium arsenate dibasic heptahydrate   Sigma 50 Gr
  • A79000 4-Aminoquinaldine   Aldrich 5 GR
  • 388386 4,4-Mthylenebis(cyclohexyl isocyanate),mixture   Aldrich 500 ML
  • B2891 BES sodium salt   Sigma-Aldrich 100 GR
  • 239658 Bisphenol A   Aldrich 50 Gr
  • G1253 Xanthan gum from Xanthomonas campestris   Sigma 100 GR
  • P3032 Penicillin G sodium salt   Sigma 1mu
  • F1147 Fumonisin B1 from Fusarium moniliforme   Sigma 1-5-10 MG
  • D4540 Dimethyl sulfoxide   Sigma 100 ML
  • 360082 2-Phenylbenzyl bromide   Aldrich 250 GR
  • 659258 Carbon nanotube, multi-walled   Aldrich 2 GR
  • PVP360 Polyvinylpyrrolidone   Sigma 100 GR
  • A78403 4-Aminopyridine   Sigma 25GR
  • 704105 Polycaprolactone   Aldrich 100GR
  • A2033 Alginic acid sodium salt from brown algae   Sigma 100GR
  • 569615 (3- Chloropropyl) triethoxysilane   Aldrich 100ML
  • 441090 2,2′-Azobis(2-methylpropionitrile)   Aldrich 25GR
  • 31235 Iron(III) sulfate hydrate   Sigma-Aldrich 500GR
  • P7626 Phenylmethanesulfonyl fluoride   Sigma 1GR
  • P7626 Phenylmethanesulfonyl fluoride   Sigma 250MG
  • 215791 Niobium(V) chloride   Aldrich
  • 10GR
  • 15664 Indol-3-carboxldehyd,97% 1 Acros 5 GR
  • 45674 Erythromycin 1 FLUKA 25G-F
  • A79000 4-Aminoquinaldine 1 Aldrich 5 GR
  • A13163 1,10-Phenanthroline, anhydrous, 99% 1 AlfaAesar 5 GR
  • L15168 Potassium phosphate, 97% 1 AlfaAesar 100 GR
  • 388386 4,4-Mthylenebis(cyclohexyl isocyanate),mixture 1 Aldrich 500 ML
  • B2891 BES sodium salt 1 Sigma-Aldrich 100 GR
  • 239658 Bisphenol A 1 Aldrich 50 Gr
  • D9132 2,2- Diphenyl- 1- picrylhydrazyl 1 Aldrich 5 GR
  • G1253 Xanthan gum from Xanthomonas campestris 1 Sigma 100 GR
  • D4540 Dimethyl sulfoxide 0 Sigma 100 ML
  • 360082 2-Phenylbenzyl bromide 5 Aldrich 25 GR
  • 659258 Carbon nanotube, multi-walled 1 Aldrich 2 GR
  • 119781 Iron standard solution 1 MERCK 500ML
  • 31235 Iron(III) sulfate hydrate 5 Sigma-Aldrich 500GR
  • 03322 Tartrazine 1 FLUKA 25MG
  • 8613-1405 Titanium(IV) Oxide 1 Daejung 500GR
  • SK6482-1000 Sodium hydroxide powder 1 Sinchem 1KG
  • 5033-4404 Iso Octane 1 Daejung 4LIT
  • 11940 Methyl behenate 1 FLUKA 5GR
  • 182478 Poly(tetrafluoroethylene) 1 Aldrich 100GR
  • A14695 Tricine, 98+% 1 AlfaAesar 100GR
  • 14771 Phenolphthalein, 98.5%, pure, Indicator grade 1 Acros 100GR
  • 679275 Triethoxyvinylsilane 1 Aldrich 50GR
  • 9.13501.028 Bromine water solution 1 Sinchem 500ML
  • 1060-3305 Ammonium chloride 1 Daejung 500GR
  • 32470-1501 Arsenic(III) oxide-500gr 1 Daejung 500GR
  • C3020 Chitin azure 1 Sigma 100MG
  • A3648-100ml (3-Aminopropyl)triethoxysilane 1 sigma 100ML
  • A201 Acenaphthenequinone 1 Aldrich 25 Gr
  • 127582 N-(2-Hydroxyethyl)ethylenediamine 1 Aldrich 100 GR
  • 440744 POLYCAPROLACTONE 0 Aldrich 5gr
  • 1.09961dj
  • 7709-3705 Sodium hydroxide solution 0.01M   Daejung 500ML
  • 440159 3-(Trimethoxysilyl)propyl methacrylate
  • 98% 0 Sigma 500ML
  • 448869 CHITOSAN 1 Sigma 50 GR
  • A0884 L-Asparagine 1 Sigma 25GR
  • p5177 Methyl palmitate
  • ≥99% (capillary GC) 1 Sigma 25 GR
  • A14708 Di-tert-butyl dicarbonate, 97+% 1 AlfaAesar 100 GR
  • P3032 Penicillin G sodium salt
  • powder, BioReagent, suitable for cell culture 1 SIGMA 1 MU
  • A2754 Adenosine 5′-diphosphate sodium salt
  • bacterial, ≥95% (HPLC) 2 SIGMA 1 G
  • 10941 Methyl arachidate
  • analytical standard 1 FLUKA 5 GR
  • 311111 Methyl oleate
  • 99% 1 Aldrich 5 GR
  • 17263 Methyl cis-11-eicosenoate
  • analytical standard 1 FLUKA 100 GR
  • 8.20603dj4064-1405 Glutaraldehyde, 25% solution in water    0 Daejung 500ml
  • 87128
  • 2-8°C Tetracycline ≥98.0% (NT) 1 SIGMA 25 GR
  • C3506 Cytosine
  • ≥99% 1 SIGMA 5 Gr
  • 228559 3-Phosphonopropionic acid
  • technical grade, 94% 1 ALDRICH 5 Gr
  • 524980 Dibutyl phthalate
  • 99% 1 ALDRICH 25ML
  • 418919 Polybutadiene, dicarboxy terminated
  • average Mn ~4,200 1 ALDRICH 250ML
  • 344648 Triethylamine trihydrofluoride
  • 98% 1 ALDRICH 100G
  • D2650 Dimethyl sulfoxide
  • Hybri-Max™, sterile-filtered, BioReagent, suitable for hybridoma, ≥99.7% 1 SIGMA 100ML
  • 71494 Sodium diformylamide
  • ≥97.0% (NT) 1 ALDRICH 25G
  • 243973 Sodium bisulfite 6 ALDRICH
  • 448869 Chitosan   Aldrich 50 GR
  • 363073 Poly(vinyl alcohol)   Aldrich 25 GR
  • W201502 Sodium alginate   Sigma-Aldrich SAMPLE
  • 683124-5gr Palladium(II) acetate   Aldrich 5 Gr
  • 344648 Triethylamine trihydrofluoride   Aldrich 100 GR
  • 442305 Bis(ethylenediamine) copper(II) hydroxide solution   Aldrich 1L
  • A6756-50gr Sodium arsenate dibasic heptahydrate   Sigma 50 Gr
  • A79000 4-Aminoquinaldine   Aldrich 5 GR
  • 388386 4,4-Mthylenebis(cyclohexyl isocyanate),mixture   Aldrich 500 ML
  • B2891 BES sodium salt   Sigma-Aldrich 100 GR
  • 239658 Bisphenol A   Aldrich 50 Gr
  • G1253 Xanthan gum from Xanthomonas campestris   Sigma 100 GR
  • P3032 Penicillin G sodium salt   Sigma 1mu
  • F1147 Fumonisin B1 from Fusarium moniliforme   Sigma 1-5-10 MG
  • D4540 Dimethyl sulfoxide   Sigma 100 ML
  • 360082 2-Phenylbenzyl bromide   Aldrich 250 GR
  • 659258 Carbon nanotube, multi-walled   Aldrich 2 GR
  • PVP360 Polyvinylpyrrolidone   Sigma 100 GR
  • A78403 4-Aminopyridine   Sigma 25GR
  • 704105 Polycaprolactone   Aldrich 100GR
  • A2033 Alginic acid sodium salt from brown algae   Sigma 100GR
  • 569615 (3- Chloropropyl) triethoxysilane   Aldrich 100ML
  • 441090 2,2′-Azobis(2-methylpropionitrile)   Aldrich 25GR
  • 31235 Iron(III) sulfate hydrate   Sigma-Aldrich 500GR
  • P7626 Phenylmethanesulfonyl fluoride   Sigma 1GR
  • P7626 Phenylmethanesulfonyl fluoride   Sigma 250MG
  • 215791 Niobium(V) chloride   Aldrich
  • 15664 Indol-3-carboxldehyd,97% 1 Acros 5 GR
  • 45674 Erythromycin 1 FLUKA 25G-F
  • A79000 4-Aminoquinaldine 1 Aldrich 5 GR
  • A13163 1,10-Phenanthroline, anhydrous, 99% 1 AlfaAesar 5 GR
  • L15168 Potassium phosphate, 97% 1 AlfaAesar 100 GR
  • 388386 4,4-Mthylenebis(cyclohexyl isocyanate),mixture 1 Aldrich 500 ML
  • B2891 BES sodium salt 1 Sigma-Aldrich 100 GR
  • 239658 Bisphenol A 1 Aldrich 50 Gr
  • D9132 2,2- Diphenyl- 1- picrylhydrazyl 1 Aldrich 5 GR
  • G1253 Xanthan gum from Xanthomonas campestris 1 Sigma 100 GR
  • D4540 Dimethyl sulfoxide 0 Sigma 100 ML
  • 360082 2-Phenylbenzyl bromide 5 Aldrich 25 GR
  • 659258 Carbon nanotube, multi-walled 1 Aldrich 2 GR
  • 119781 Iron standard solution 1 MERCK 500ML
  • 31235 Iron(III) sulfate hydrate 5 Sigma-Aldrich 500GR
  • 03322 Tartrazine 1 FLUKA 25MG
  • 8613-1405 Titanium(IV) Oxide 1 Daejung 500GR
  • SK6482-1000 Sodium hydroxide powder 1 Sinchem 1KG
  • 5033-4404 Iso Octane 1 Daejung 4LIT
  • 11940 Methyl behenate 1 FLUKA 5GR
  • 182478 Poly(tetrafluoroethylene) 1 Aldrich 100GR
  • A14695 Tricine, 98+% 1 AlfaAesar 100GR
  • 14771 Phenolphthalein, 98.5%, pure, Indicator grade 1 Acros 100GR
  • 679275 Triethoxyvinylsilane 1 Aldrich 50GR
  • 9.13501.028 Bromine water solution 1 Sinchem 500ML
  • 1060-3305 Ammonium chloride 1 Daejung 500GR
  • 32470-1501 Arsenic(III) oxide-500gr 1 Daejung 500GR
  • C3020 Chitin azure 1 Sigma 100MG
  • A3648-100ml (3-Aminopropyl)triethoxysilane 1 sigma 100ML
  • A201 Acenaphthenequinone 1 Aldrich 25 Gr
  • 127582 N-(2-Hydroxyethyl)ethylenediamine 1 Aldrich 100 GR
  • 440744 POLYCAPROLACTONE 0 Aldrich 5gr
  • 1.09961dj
  • 7709-3705 Sodium hydroxide solution 0.01M   Daejung 500ML
  • 440159 3-(Trimethoxysilyl)propyl methacrylate
  • 98% 0 Sigma 500ML
  • 448869 CHITOSAN 1 Sigma 50 GR
  • A0884 L-Asparagine 1 Sigma 25GR
  • p5177 Methyl palmitate
  • ≥99% (capillary GC) 1 Sigma 25 GR
  • A14708 Di-tert-butyl dicarbonate, 97+% 1 AlfaAesar 100 GR
  • P3032 Penicillin G sodium salt
  • powder, BioReagent, suitable for cell culture 1 SIGMA 1 MU
  • A2754 Adenosine 5′-diphosphate sodium salt
  • bacterial, ≥95% (HPLC) 2 SIGMA 1 G
  • 10941 Methyl arachidate
  • analytical standard 1 FLUKA 5 GR
  • 311111 Methyl oleate
  • 99% 1 Aldrich 5 GR
  • 17263 Methyl cis-11-eicosenoate
  • analytical standard 1 FLUKA 100 GR
  • 8.20603dj4064-1405 Glutaraldehyde, 25% solution in water    0 Daejung 500ml
  • 87128
  • 2-8°C Tetracycline ≥98.0% (NT) 1 SIGMA 25 GR
  • C3506 Cytosine
  • ≥99% 1 SIGMA 5 Gr
  • 228559 3-Phosphonopropionic acid
  • technical grade, 94% 1 ALDRICH 5 Gr
  • 524980 Dibutyl phthalate
  • 99% 1 ALDRICH 25ML
  • 418919 Polybutadiene, dicarboxy terminated
  • average Mn ~4,200 1 ALDRICH 250ML
  • 344648 Triethylamine trihydrofluoride
  • 98% 1 ALDRICH 100G
  • D2650 Dimethyl sulfoxide
  • Hybri-Max™, sterile-filtered, BioReagent, suitable for hybridoma, ≥99.7% 1 SIGMA 100ML
  • 71494 Sodium diformylamide
  • ≥97.0% (NT) 1 ALDRICH 25G

اسکرول به بالا